måndag, maj 22, 2017

Början på en kort vecka

Den här veckan är väldigt kort och tack och lov för det!
Jag har massor att göra men idag klarade jag av två av de grejor som jag hade på min "måste-göra-den-här-veckan" lista.

Nu har jag bara den värsta biten kvar...

Sommaren har kommit till Taverny, det är precis sådär lagom varmt så man inte svettas och att métron inte känns som en ugn.

Jag har inget särskilt att berätta mer än att banken tog sig friheten att skriva på en hemförsäkring utan vårt skrivna godkännande.

Känns ju lite sådär måste jag säga. Vi har redan en hemförsäkring och vill vi byta så fixar vi det, jag jobbar på Europas största försäkringsbolag! Bankerna är ta mig fasiken likadana allihop!

Nu ska jag gå och lägga mig, jag blev så trött av allt detta!

Dagens bild är på mina fossingar i sandaler på stigen som går längs med järnvägen som har blivit en djungel i värmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar