onsdag, maj 03, 2017

Jobb, jobb och jobb...

Men jag var så inne i det jag gjorde att jag glömde bort tiden. Jag tittade upp vid 18:00-tiden då folk började att droppa av och tänkte att jag kör en halvtimma till sen går jag. Jag var på kontoret klockan 08:00 så det var hög tid att stämpla ut... Men när jag kollade på klockan var hon 19:30!

Det blir ju så jäkla sent när jag går efter 18:30, men det är ju bara så. Dagen var ju kort igår! Det var roligt att jobba idag. Det blev mycket gjort och jag löste problem, roligt!

På väg hem fick jag ett mejl, Lolë ska köra sin White Yoga Tour och i år kommer de till Paris! 4:e gången för mig. Jag har varit med sen 2011. Första gången hölls det på Champs de Mars, vi var inte många och ganska få i vitt. Man fick en t-shirt, My Body Is My Temple (som jag borde ha kvar någonstans), andra gången tog jag med kompisar till le Grand Palais under glastaket, magiskt. 2015 kom Joanne från Manchester hit (min bästa resekompis) och då hölls eventet under Eiffeltornet den 21:a juni. Fantastiskt!
Alla gånger har det varit gratis, men i år kostar det 10€, fast det är det värt för i år ska vi vara i Versailles i Trianon palatset!

Vi är tre från yoga kompisgänget än så länge, det ska bli så roligt. Joanne kommer tyvärr dagen efter eventet har varit, men sånt är livet ibland! Kläderna har jag från föregående event men jag tror bestämt att jag får löpträna lite mer om jag ska komma i brallorna utan att behöva åla mig i dom... Det ska ju helst gå att böja sig också. Downward facing dog i styva brallor är nog inget att rekommendera...

Annars har jag knappt hunnit med att äta än mindre fotografera så ni får hålla till godo med en karaff husets mindre bra årgång ikväll!
Gare du Nord: vue sur HLM anno 2017, har sett bättre dagar men med en mustig bouquet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar