söndag, juli 16, 2017

Ingen rast ingen ro

Idag har jag inte legat på latsidan, jag har hängt tvätt, strukit tvätt, lagat mat, städat (ytterst) lite på mitt kontor, jag har sorterat in alla papper om bilen och krediten i pärmar, vi har rensat ogräs tillsammans och hälsat på svärföräldrarna.

Jag är ganska trött, men sådär behagligt trött när man har gjort en massa saker.

Jag gruvar mig lite för morgondagen samtidigt som jag vill få det överstökat.
Jag har egentligen inte särskilt mycket att berätta... Jag känner mig ganska förslöad, hjärnan går på halvfart och jag har ingen större lust att göra något men man kan ju inte bara släppa taget och dumgapa för att en sorglig liten typ (som jag såg en dag med en snorkråka som stack ut ur näsan) som inte vet hur man uppför sig bland folk! 

Näe, nu ska jag hoppa till kojs! Häpp!

Dagens bild är på en Pissaladière som jag gjorde till middag.
Jag hade inte ansjovis på min så den blev lite fadd. Alla recept som jag har provat från boken "Simplissime - Les recettes végétariennes les plus faciles du monde" har varit tråkiga och fadda. Den boken kommer att säljas på eBay pronto!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar