lördag, juli 15, 2017

Näe...

...det har inte varit någon särskilt trevlig dag...
Jag vaknade och skulle fixa lite saker, bland annat betala lite räkningar. Jag kollade mitt bankkonto och upptäckte att någon vänlig själ hade använt mitt kort i Budapest förra onsdagen för att dricka cocktails på Buddha Bar för 70€.
Det känns sådär... Jag gjorde opposition på kortet, saken är ju bara den att vi tänkte åka till Sverige nästa lördag. Undra om jag hinner få mitt nya kort tills dess?

Det går väl alltid att ordna med vårt gemensamma VISA kort men fasiken alltså.
Vi upptäckte ett stenskott i vindrutan på Dustern igår också...
Med jobbincidenten blir det 3 bajs-grejor så det borde vända nu!

Ska jag vara riktigt ärlig så har jag en jäkla tur, jag lever ju med två av de bästa individerna i världen, kan man begära sådär hemskt mycket mer?

För att illustrera lite bättre när jag säger två av de bästa individerna i världen kommer dagens bild på en av dem!
Han fick en present idag men så gjorde han illa sig i benet/tassen (han är inte särskilt försiktig av sig) så det blev inte så mycket lekt efter den här bilden.
Vi ska till veterinären på tisdag för den årliga kollen och då ska vi be honom kika på benet/tassen om han fortfarande har ont.

Han är iallafall världens i särklass härligaste hund!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar