måndag, juli 10, 2017

Översvämningar

Visst tyckte jag att det regnade igår kväll men det var inte så farligt norr om Paris men det har varit översvämningar i Paris och söder om huvudstaden.
Mina kollegor fick översvämning på deras inglasade altan så det blev till att städa och moppa vatten igår kväll för deras del!

Vi har inte fått några skador, bara en mycket glad trädgård!
Matthias tyckte inte det var så roligt eftersom gräset kommer att växa ännu mer då.

Regn och oväder till trots gick tågen som de skulle och jag märkte inte av någonting av uppståndelsen. Det jag märkte däremot var att semestern har börjat, mycket mindre människor på tågen!

Annars har det inte hänt mycket, en vanlig vardag!
Jag ska passa på att lägga mig tidigt, jag säger det varje kväll men jag ligger och läser i sängen så länge! Grr! Ikväll ska jag försöka ändra på det!

Ljuset var lite underligt imorse när jag gick till jobbet och då var ju jag tvungen att fotografera såklart!

Det är dagens bild!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar