onsdag, juli 12, 2017

Rumpa

Usch vad irriterad jag har varit idag!
Jag är mycket pedagogisk men förklara samma sak i fyra månader tär på tålamodet. Sen när människor vill att jag ska göra deras jobb blir jag ganska sur!

Det är så tröttsamt att slafsa runt i samma spår i flera månader och idag blev jag rejält trött!

Efter jobbet hade jag en tid hos Anaïs, min kiropraktor, och jag kände hur jäkla stel jag var och det var så skönt att bli justerad.

Sen tog jag en tur till Løv butiken vid Châtelet Les Halles. Jag ville köpa ett iste till resan till Sverige, men det var slutsålt, igen!

Jag köpte isteet i påsar till min kompis på jobbet, hon bjöd mig på lunch idag så jag vill ge henne en liten present imorgon!

Matthias hade också haft en skitdag så vi gick ut och åt på vår favoritpizzeria och drack lite rosévin.
Nu känns det mycket bättre, det är ju bara en dag kvar på veckan eftersom vi firar den 14:e juli på fredag!

Dagens bild är på mina kängor som jag hade tagit på eftersom Méteo France berättade att det minsann skulle regna hela dagen. Det gjorde det INTE, så jag var ganska varm om fossingarna... Sen hittade jag ett övergivet plommon. Fint!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar