tisdag, juli 04, 2017

Värmen som kom tillbaka

Idag har det varit varmt, jag höll på att smälta bort på mitt hemmakontor!
Men svalkan kom i eftermiddags med en bris.

Lenny väckte mig klockan 05:00 och sen låg jag vaken till klockan 07:00...
När klockan ringde vid 08:00 var jag dödstrött! Jag tog sovmorgon till klockan 09:00, det var underbart!

Jag var inte alls särskilt fokuserad idag så det var bra att jobba hemifrån!
Imorgon ska jag tillbaka till jobbet, det blir bara en dag hemifrån den här veckan.

Jag börjar att längta efter semestern också, även om jag gillar mitt jobb!
Men jag skulle vilja lata mig på stranden i Träslövsläge och läsa i skuggan på altanen...

Hursomhelst, jag behöver sova och det ska jag göra nu!

Dagens bild är från min favorit plats på framsidan av vårt hus! Jag älskar att sitta där och dricka en te eller prata med mor i telefon, eller läsa med Lenny vid mina fötter (han stannar i ca 1,5 minut om jag inte kliar honom).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar