torsdag, juli 06, 2017

Vi bilägare

Matthias kunde äntligen hämta bilen idag!
Den är mycket tjusig, inte ett enda hundhår så långt ögat kan nå!

Jag har postat breven och haft en ganska överjävlig dag på jobbet.
Migrationen fungerade inte för att det tekniska teamet hade glömt en sak, som jag fick skäll för... Näe du!
Jag sprang omkring och försökte lösa alla problem och jobba samtidigt vilket inte gick särskilt bra men så fick det bli!

En av ingenjörerna var så jäkla tyken att jag blev halvt vansinnig!
Men imorgon är en ny dag och då ska jag ta nya tag!

Vi åkte och fyllde på lite bensin i bilen och vilken skillnad det är att åka i den!
Det kommer att bli en mycket enklare resa till Sverige i år.

Jag ska gå och knyta mig för jag är ganska otrevlig att ha och göra med så det blir bättre om jag får sova bort irritationen!

Ni får hålla till godo med dagens bild som är på vår bil med en hysterisk Lenny i nederkanten av bilden! Ha ha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar