fredag, september 15, 2017

Äntligen fredag och brasa

Väldigt trött idag, jag hade gärna stannat kvar i sängen några timmar till.
PowerPoint träningen var bra, jag lärde mig nya grejer idag också.
Synd bara att vi hade så olika nivå att vi fick vänta in ett par deltagare som knappt kunde något.

Efter träningen gick jag från Faidherbe - Chaligny till Bastille.
Det var skönt att promenera lite, sen tog jag métron till Châtelet.
Jag ville botanisera lite i bokhyllorna i Fnac.

Det har blivit så jäkla kallt de senaste dagarna. När jag kom hem började det regna igen och Lenny ville inte ens gå ut.
Lenny och jag kom överens om att be Matthias om en brasa!

Så nu sitter vi här alla tre och myser framför brasan och dricker te.
Livet är allt bra fint ändå!

Imorgon ska vi till skogs för att plocka kastanjer, då kommer Lenny att bli glad.
Sen sak vi leta lite viner på vinsalongen som pågår lite överallt.

Men först ska jag slöa!

Dagens bild är från métron Faidherbe - Chaligny nära Nation.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar