måndag, september 25, 2017

Bajs-dag

Det blir bara värre och värre att ta sig ur sängen tycker jag... 06:00 är en okristlig tid på dygnet att behöva ta sig upp!

Tur att jag får sätta mig ner och slöa den första sträckan.
Idag hade jag Bea Johnson som har skrivit boken "Zero Waste Home: 
The Ultimate Guide to Simplifying Your Life by Reducing Your Waste"

Mycket intressant läsning! Det var väl i stort sett det enda intressanta som hände idag för min del.

Jag hade nästan inga möten idag så jag skulle koncentrera mig på mina listor med användare för e-mail platform bytet som ska äga rum snart.

Jag kommer i stort sett alltid först till kontoret så borden fylls alltid runt mig lite senare.
Idag satte sig en praktikant jämte mig... Herregud, han gjorde en massa konstiga ljud med väldigt ojämna mellanrum och varje gång hoppade jag till! Jag höll på att bli galen, när jag kom tillbaka från toaletten sov han med huvudet på tangentbordet!
Tack gode Gud för hemmajobb!

På eftermiddagen ringde en kollega från en service som håller på att byta e-mail platformen för sina användare.

Vi har en speciell support under tiden vi byter system eftersom Helpdesken inte kan ta emot alla samtal.
Jag fixade telefonerna, anordnade diverse saker och tog emot teknikerna första dagen.

Hursomhelst, nu tar de tillbaka mötesrummet mitt i min migration så jag står utan... Väldigt roligt att man kan lita på kollegor.
Jag känner mig väldigt ensam för närvarande, det är lite väl mycket att göra detta själv. Jag är ansvarig för närmare 300 personer så det är lite, lite stressigt...

Men det är bara att bita ihop och fixa till det, inte sant?

Dagens bild är på Beas bok! Läs den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar