tisdag, september 12, 2017

Början på hösten

Det har varit riktigt konstigt väder idag, sol, regn, sol, regn hela dagen...
Vi gick inte ens ut på lunchen, det gick helt enkelt inte, Lenny flaxade runt i trädgården ett tag innan han ville in och värma sig i korgen igen.

Jag hade möten från 09:00 till 18:00 med en timmas paus... Helt sjukt. Som tur var ställdes tre möten in så jag fick lite tid att jobba.
Jag håller på att ställa samman listor på personal efter avdelning, VIP och mjukvara.

Det är långt från enkelt och det tar sån jäkla tid. Sen hjälper det ju inte direkt att jag upptäcker nya kollegor hela tiden. Idag upptäckte jag kollegor i Hyderabad, Mumbai och Bangalore... En kille heter Kotte, visst är det ett superfint namn!

Efter jobbet höll det upp så hundrackar'n och jag gick ut på en ganska lång promenad. Vi hade till och med solen i rumpan ett tag!

Imorgon bär det av till jobbet igen, strejken verkade inte vara fullt så utbredd som förväntat.

Dagens bild är på ett av träden som Lenny och jag gick förbi under vår promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar