onsdag, september 06, 2017

Förbjuden promenad

Idag skulle det ha regnat egentligen, men på lunchen sken faktiskt solen så Lenny och jag tog en promenad.

Vi skulle ta turen runt ängarna i Bessancourt men det sak bli ett nytt bostadsområde nu så alla vägar var avklippta med stora plåtgrindar. Vi smet runt men det känns tråkigt att det inte kommer att finnas några fält och stigar kvar...

På promenaden såg vi en biodlare som höll på att ta hand om sina kupor.
Det gjorde att jag ville lyssna på Biodlare Humle Lindeman efter jobbet.
När jag ändå var igång drog jag till med Annonsör Eros Lindeman och hans Mörk25 och Ali baba Lindeman som jobbar på herrturken...

Tänk att jag kan skratta åt dessa sketcher igen och igen och igen!

Lenny var inte särskilt imponerad, men jag fick skrattkramp!

Annars har det inte hänt så mycket. Jag har jobbat länge och mycket och bra.
Jag ser framemot att lägga mig på min spikmatta för att musklerna i min rygg ska slappna av. Jag har legat på spikmattan i 30 - 40 minuter sen i måndags och jag tror att det hjälper att förhindra ryggskottet som var på väg.

Imorgon är det tillbaka till Châtillon men fredag jobbar jag hemifrån igen!

Dagens bild är på våra "ängar" som inte är ängar längre men nu ska jag hoppa till kojs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar