torsdag, september 21, 2017

Lång torsdag

Vår VIP fick sin nya brevlåda och lite extra saker som följer med e-mailsystem bytet. Han var jätteglad när min kollega och jag hade fixat till det nya systemet.

Jag hjälpte mina kollegor från en annan service som hade en större grupp användare som hade bytt system, det var tills jag fick reda på att de inte alls hade tänkt att hjälpa mig när jag ska byta system för mina användare...
De är 4 och jag är själv! Schysst va? Som tur är snackade jag med en annan kollega som gärna hjälper mig!

På lunchen gick Jessica och jag ut och köpte en sallad och satte oss ute i solen och åt.

Jag jobbade som en hund hela eftermiddagen och jag blev till och med arg på en typ som inte ville hålla vad han hade lovat.
Jag föreslog att han skulle ringa min chefs chefs chef för att säga det själv och då hittade han mirakulöst nog en lösning... Tänk vad lite adrenalin kan göra.

Så imorgon blir det Châtillon igen för nu ska chefens chefs chef och hans assistent byta system.
Jag kommer att vara där för att hjälpa honom att logga in... Sen skulle jag gärna vilja åka hem men jag har möten ända till 17:30.
Jag längtar efter imorgon kväll!

Dagens bild är på rivieran, aka la ligne verte i Châtillon


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar