fredag, november 03, 2017

Fredagsflux

Vilket underbart slut på jobbveckan!
Dagen var så lugn och skön, knappt några möten!

Lenny och jag gick ut på en lång promenad under lunchen, 1 timma i maklig kissa-var-5:e-meter takt.

Solen sken och det var skönt höstväder, vi såg till och med en räv! Jag värmde lite soppa till lunch och Lenny väntade på en belöning. Det blev det inget av.

Det var ju bara det att när inget händer kopplar hjärnan av och jäklar vad trött jag blev efter lunch...

Mitt sista möte slutade 16:00 och jag fixade lite grejor innan jag stängde av datorn.
Sen lade jag mig på soffan i 15 minuter och efter det gick Lenny och jag ut på en andra promenad.

När vi kom tillbaka hem efter 30 minuter tyckte Lenny och jag det var dags att väga oss. Särskilt Lenny... Han ser väldigt smal och stilig ut men han väger lika mycket som för två veckor sedan.

Det tyckte jag var värt en godisbit. Vi har kvar ett par torkade kycklingfiléer som han fick ett exemplar av. Han tyckte det var värt mer men nu bestämmer jag så han fick nöja sig med en filé.

Annars intet nytt på västfronten. Imorgon ska Halloween dekorationerna plockas ner och det ska plockas lite mer på kontoret. Strykas ska det också göra... Men det är imorgon det!

Dagens bild är från Lennys och min första promenad... Färgerna är så oemotståndligt vackra nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar