lördag, november 04, 2017

Fyra år

Idag är det fyra år sedan Matthias och jag hade vår första date.
Det har hänt en hel del på fyra år!
Från att inte vilja bo ihop så har vi köpt ett hus tillsammans! Tiden har gått fort och ändå känns allt som hände innan väldigt långt borta.

Vi har firat med hamburgare och en öl, det är mer vi än champagne och gåslever! Matthias ville ha potatismos till sin burgare och vad gör man inte för kärleken?

Efter att Lenny väckte oss med sitt eviga skällande klockan 08:30 kunde jag naturligtvis inte somna om.

Jag har inte haft sådär väldigt mycket annat i huvudet än mitt arbete de senaste två månaderna och imorse kom jag på att min guddotter fyllde tre år igår och hennes födelsedagskalas är imorgon...
Vi pep iväg snabbt som attan för att köpa en present, det är ganska lätt för hon älskar kaniner, ALLA kaniner!
Jag köpte en liten kanin som firar sin födelsedag i serien Sylvanian Families. Hon fick ett "dockhus" i den serien förra året.

I eftermiddags plockade jag ner Halloween dekorationerna, strök tvätt och sen blev jag så trött att jag tog en liten eftermiddagslur.
Matthias glömde att väcka mig så jag sov i en och en halv timma, men det var väl för att jag behövde det.

Ikväll sitter vi och pöser i soffan och är allmänt glada!

Dagens bild är på de kokta potatisarna som blev mos...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar