onsdag, november 15, 2017

Kiropraktor tisdag & hundvakt

Jag håller på att gäspa käken ur led de här senaste dagarna... Om jag inte får sova snart kolar jag vippen!

Efter jobbet igår, jag slank iväg tidigt eftersom jag hade tid hos Anaïs, världens bästa kiropraktor, gick jag lite och strosade i Châtelet.

Paris är bra fint, men jag skulle inte vilja bo i "stan" längre. Jag är en bondlolla.

När jag kom upp till Anaïs mottagning spelades Norah Jones, hon hade ett par andra patienter innan min tid.
När jag lade mig på britsen ändrade hon musiken till Chet Baker, för att hon vet att jag verkligen gillar Chet Baker! Visst är det fint gjort? Jag blev riktigt rörd, ibland är det de små detaljerna som Är viktiga. Särskilt när man är trött och bara behöver en kram.

Vi ska passa Blackie medan husse Rodolphe ska ut på tjänsteresa. Hon ska vara hos oss tills på söndag.
Blackie är Lennys bästis men de är också svartsjuka på varandra.

Dagens bild är på Seine i höjd med Pont Neuf, Paris äldsta bro...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar