söndag, november 12, 2017

Lat lördag

Jag vaknade klockan 09:30 igår morse! Det har inte hänt sen semestern i somras tror jag men jag känner mig väldigt trött! Jag sover bra men jag tror att jag behöver ett par dagars semester!

Vi gjorde inget särskilt, jag plockade lite, strök en hel del och vek tvätt.
Matthias pappa kom förbi för att kolla vad som ska göras i det nya badrummet. Han ska börja på måndag.

På eftermiddagen åkte vi och hämtade maten som vi hade beställt och köpte grönsaker.

Efter middagen fastnade vi framför True Detectives. Många av våra kompisar har lovordat serien och vi var nyfikna.
Hittills har vi sett två avsnitt, det är lite segt men jag vill veta vad som händer och Matthew McConaughey är trevlig att titta på!

Dagens bild är på min inneodling. Den här gången växer det bra, det gjorde det inte i somras men nu hoppas jag på fin dill och estragon. Det ska bli citronmeliss också!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar