torsdag, november 09, 2017

Sista arbetsdagen

Igår var det sista arbetsdagen i Châtillon den här veckan.
Jag frågade lite snällt om jag inte kunde få jobba hemifrån torsdag OCH fredag hemifrån och min chef sa ja!

Jag har varit dödstrött hela veckan så det var verkligen en lättnad att få jobba hemma.

Trots allt har veckan varit ganska lugn, jag har hunnit med massor av saker och det känns bra.

Det var en ganska händelselös dag så jag har inget att berätta...

När jag kom hem orkade jag inte laga mat så jag föreslog en onsdagspizza!

Det finns en fransk öl som jag verkligen gillar, Desperados. Den exporteras bara till Storbritannien vad jag vet.
Och till pizza, vad passar bättre än en öl? Inget vad jag vet så det fick bli en Desperado och den blev också dagens bild.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar